Diem adéu

16 06 2009

Al començament de curs, la mare d’un amic meu que es professora de llatí i grec, em va aconsellar que escollira aquesta assignatura ja que podria resultar-me interessant. Jo li vaig dir que m’havia escollit el batxillerat científic i no sabia quina utilitat podria tenir aquesta assignatura per a mi, i ella em va convèncer de que l’agafara.

Al llarg del curs me n’he adonat de que tenia raó. He anat descobrint que tot el que hem aprés m’ha servit d’utilitat tant en coses de llengua, en el cas de la mitologia; com el significat etimològic de les paraules científiques, de biologia.

Les classes pense que han estat molt aprofitades, ja que hem aprés moltes coses i d’una manera entretinguda. Crec que una optativa no ha de ser una assignatura pesada, sinó més bé distreta, i aquesta no ho ha segut; i a més de divertir-nos, hem aprés moltes coses d’interès.

Jo recomanaria aquesta assignatura a tothom, tant la gent de ciències, com d’humanitats, com d’arts; ja que crec que és cultura que tots hauríem de tenir.

El curs ha passat ràpid i ha arribat el moment de dir-nos adéu.

Bones vacances a tots!

Laia Gras Grifo
1 BAC-V

Acciones

Information

Responder

